10 Ağustos 2008 Pazar

tontino konuşuyor

bu sefer resim yok,video yok...
oğluşum bugün leylek dedi..limonu yedi ekşi dedi..tekrar ettirmeye çalıştık,nuh dedi peygamber demedi yani tekrar etmedi.bu arada; pis bak deyince başını eğip annesi gibi bakıyor.:) cici yap deyince okşuyor,tiktak tiktak deyip şarkıya eşlik ediyor.slow şarkıda yavaş dansediyor hızlıda zıplıyor. 11.dişi çıktı.
bugün ilk defa dışarıda bir kafede desteksiz bağlanmadan sandalyede oturdu,biz yudumlanırken o leblebi,havuç,salatalık yedi,etrafı seyretti!
Aybala'nın uyutma yönteminin başka bir versiyonunu denedik ve 15 gündür başarılı olduk! ,Efsane teyze Necla öğretti bize bu yöntemi ,teyzem sen süpersin!!!!
kerem artık arabasında uyumuyor direkt yatağında uyuyor!
aslında bu bloga sadece resim koyacaktım ama ekşisuratın yaptıklarını yazmazsam ne zaman yapmaya başladığını hatırlayamayacağım için arada backup yazıları yazmaya karar verdim.

1 yorum:

AycA dedi ki...

yerim onun o konuşan dillerini.. hepsinden önce kouşacak bu çocuk dedim ben..:)
uyutma konusunda imreniyorum:(