28 Eylül 2008 Pazar

uzun zaman olmuş

yazdığım yazı bizim muhteşem modem sayesinde--Ali duy sesimi--- silindi..oysa ne güzel yazmıştım.
özet geçeyim bari: bir aydır yazamamışım,zamanın farkında bile değilim. beni tanıyanlar biliyorlar son halimi zaten.koş koş koş..hep yetişmeye çalışıyorum don kişot gibi.haliyle keyfen yapılan şeyler ikinci plana kaldı maalesef. açığı bu gece kapatacağım inşallah.haa koşturmaca bitti mi,tabiki hayır! sadece araya sıkıştırdım azıcık ucundan.annem beni Urfanın kurtuşulunda doğurmuş o yüzden hep savaş halindeyim hayatla.sanırım oğlum bana benzemeyecek,o tam bir keyif düşkünü.ayaklarını uzatıp öpturuyor.biberonunu getirip bana tutturuyor.mama yerken ayak ayak üstüne atıyor.zevk şeyhi diyebiliriz ona..
yazamadıgım bır ay boyunca Kerem gitti yerine bambaşka bir cocuk geldi.son ayın özetını bırazdan fotolarla yapacağım.tanıyanlara ,bizi izleyenlere iyi seyirler!!!

1 yorum:

hayal dedi ki...

ya şebnem çok tatlısın bu urfanın kurtuluşu meselesine çok güldüm :)
bu arada son ayda keremin degisimine ben sahidim, tatile bebek gönderdik delikanlı geldi (yoksa yokken çok ozledim de bana mı oyle geldi?)