22 Eylül 2009 Salı

terrible 2 mu yoksa desperate 34 mü?

tatil bitti..
hatta biteli 15 gün oldu da ben hala kendime gelemedim.insan rahata çabuk alışıyor tabii ki.
evde tadilat ,yeni yardımcı derken ne işe ne eve konsantre olamadım henüz.
sanırım Kerem de benimle aynı düşünceler içinde.çünkü 15 gündür hiç tanımadığım bir oğlum var. son derece çaresiz ve şaşkın durumdayım.sadece yatarken kullandığı emziği kesip attık Bodrumdan gelirken.attık ama Keremin de tepesi attı sanırım.ayı meme süt zincirinden meme olmayınca uyku da yok artık. ne gündüz uykusu ne gece uykusu.adam 11:30 da yatıp sabah en geç 8 de kalkıyor........herşeyi ağlayarak ya da tepinerek istiyor.morali de çok bozuk..bir ara ben de sinirleniyordum ama sağolsun Ayça kardeşimin önerdiği Osho nun cocuk kitabını okumaya başladığımdan beri herşeyi daha rahat kontrol edebiliyorum sanki..
ilk başlarda Keremin benimle aynı deriyi kullanmak istemesini komik buluyordum şimdi anlayabiliyorum.. deri ortaklığı derken ciddiyim ; aynı oda da olmamız yetmiyor dokunmamız gerekiyor..

bu arada kendimize yeni bir yardımcı bulduk: Kibar hanım.umarım uzun ömürlü ve sağlıklı olur bu sefer.en iyisi yurdum insanı galiba.dilimi ısırayım da barii..

uzun gecelerdir Kerem geç yattığından yatakta sızıp kalıyordum .bu gece 10 da uyutmayı başardım.o yüzden hem blog yazıyorum hem tv seyrediyorum hem de kocamla sohbet ediyorum.dolayısıyla düüşük cümleli,tuhaf bir yazı oldu..

1 yorum:

hayal dedi ki...

bu osho nedir kimdir cicim :)