18 Ekim 2009 Pazar

şebnem plans Kerem laughs


en azından ayda bir yazıyorum ! hiç yazmasam ne olacaktı? zaten bakıyorum izlediğim çoğu insan da az yazmaya başlamış! duyuyormusunuz pi hanım hayal hanım?
oğlum büyüdü arkadaşım oldu.. kişiliği oturmaya başlayınca çatışmalarımız çekişmelerimiz de başladı haliyle. bazen kafayı üşütecek gibi olsam da sonunda kızdığım sadece kendim oluyorum.geçenlerde Mayuska nın yazısında cocuklarına atarax veren anneler olduğunu okudum.hala aklımddan çıkmadı.ben bakıcıların verdiğini duyunca şaşırmış şahıs olarak bir annenin cocuguna vermeden önce kendısının bir şişe içmesi gerektiğine inanıyorum yahu..
bakın fotograflara,bu resimlerdeki velet beni suya götürüp susuz getiriyor:)
Posted by Picasa

2 yorum:

AycA dedi ki...

duyuyoruzz ne olmuş yani:)))
kaç yere yazıyorum ki ben :D haha
editörümm!! brmmm!!!!

hayal dedi ki...

E yazıyorum ya cicim sen okuyor musun bakalım :)))