29 Aralık 2009 Salı

hafta içi saat 15:45

bu saattte,hem de ben ofisteyken post yazmak!vay be olabiliyormuş demekkki..
bugün bizim ofis için önemli gün.bir davet veriyorum yeni yerimizi UĞURlamak ve eski yıla uğurlar olsun demek için.
bir koşturma bir telaş gitti,herşey bitti şimdi misafirleri bekliyoruz,hali hazırda.vakit böyleyken bende biraz nette gezeyim dedim.çok güzel postlar okudum,takip ettiğim ve bayadır yazmayanlara kızdım.yahu ben de yazmamışım..ee ama olsun beni okuyan kaç kişi var ki dedim.sonra utandım,bir kişi bin kişi için yazmaya başlamamıştım ki ben,sadece Kereme anı olsun diye başlamıştım....
keremın kutlamalar haftalar önceden başladı.evdeki hediyelerin haddi hesabı yok.hatta benım parama kıyıp alamadıgım sonra kıyıp aldıgım at evıne kımsenın ragbet ettıgı bıle yok.kutusuna gerı kondu,kaldırıldı,acil bir durumda çıkartılacak..
cocuk yetiştirmek çok tuhaf birşey.insan salağa dönüyor bazen,kendini bularak!
-anne süt getir( gece 4 )
olm, biberon kirli bardaktan içeceksen getiricem( getirmye üşenen anne seslenir)
-annee yıka o zmn
--hönk (sen kımı kandırmaya çalışıyorsun ey kadın)

4 yorum:

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

hahhaaa cok komik bunlar yaa :) haklı ama niye yıkamadan uyuyorsun annesi :)

hayal dedi ki...

ben okuyorum lütfen şebnem

devrim dedi ki...

üşengeç anneeee... :))

Damla dedi ki...

Kendin yıka diyebileceğimiz yaşa kadar böyle sanırım :)