11 Nisan 2010 Pazar

YAŞ 35

bu resimdeki ben 5 yaşında, yani tam 30 sene önce çekilmiş..bugünse tam 35 yaşını doldurdum.çoook uzun senelerdir 35 yaşımda nasıl olacağımı merak eder dururdum.bu merak benim çok belirgin bir özelliğimdir. hep geleceği merak ederim.küçükken mesleğimi merak ederdim.yaş 20 oldu kiminle evleneceğimi merak ettim durdum, evlendim cocugum neye benzeyecek diye merak ettim durdum...98 senesinden beri de 35 yaşımda neye benzeyeceğimi merak ediyordum..yaşça benden büyük bir tanıdık o zamanlar bana 'sen tam 35 yaşında olursun'demişti.ne demekse!!!! gerçekten oldum mu acaba?

1 yorum:

hayal dedi ki...

canımm.. tabii ben benden beklenir sekilde unuttum dogumgununu :( hani birlikte taksime akip kutliycaktik :( Neyse olsun gec sayilmaz.. eeeen mutlu yaslar senin olsun oglusunla kocanla. Kocaman opuyorum ozellikle de keroyu