18 Kasım 2010 Perşembe

son zamanlar

son zamanlarda yazamaz oldum gerçekten.hatta diğer blogları bile okuyamaz oldum.okula başladık başlayalı farnajit,bronşit ve grip bizi bitirdi. ailecek evde kaldık. hatta doktorumuz okulu bir ay yasakladı. tabii okula gitmek istemeyen kerem'e de gün doğdu...
evde kapalı kalan cocuk ne olur? bunalır değil mi? yok bizim ev kuşu hiç bunalmadı çünkü evden çıkmak istemedi...hala evden çıkarmak için sekiz takla atıyorum. bu nasıl iştir anlamadım!!!! göbeği sokakta kesilmiş gibi evde durmayı sevmeyen bana önce ev seven bir koca sonra evi daha da çok seven bir oğlan verdi Allahım...geleneksel sözü söyleyebiliriz: öldürmeyen darbe yüceltir.....
bu arada güzel güzel konuşmalarımız v
var unutmamamız gereken...
arabayı kullanan anne kendisine selektör atan araba için''bunları kenara çekip yazacaksın cezayı bak bir daha böyle kullanıyorlar mı?'' der
o sırada uyuklamakta olan Kerem'' anne sen ceza yazamazsın çünkü polis değilsin''der
Keremi bahçeye götüren anne önden giden araba için espri yapar''Keremcim yakalayalım şu arabayı''der
kerem'' anne ben kovboy muyum,ipim yok nasıl yakalayayım?,'' der
daha neler neler var...bundan sonra daha çalışkan olup aklıma gelenleri yazacağım,ipin ucunu çok kaçırdım.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: