20 Aralık 2008 Cumartesi

kerem abiii

benim oğlum biranda büyüyüverdi.yattık kalktık büyüdü gibi geliyor.
herşeyi konuşarak anlatıyor artık bana..hatta gün içinde telefonla bile konuşuyoruz.
biraz artiz ama,artık annesine mi babasına mı çekmiş belli değil.istediği birşey olmayınca kafayı bir çevirip koşarak odasına gidiyor ve bekliyor..bazen ne yapacağımı şaşırıyorum,inatlaşmada sorunu çözmeye çalışıyorum ama bazen benim de inadım tutuyor..keremi üzmek ağlatmak hiç istemiyorum ama ipleri verirsem şımarık olur dıye de korkuyorum.sadece tutarsız olmamaya çalışıyorum...bakalım ne kadar becereceğim bu annelik işini?
hep tv izleyen bir cocuk olmasın diye uğraştım,sadece sabah kalkınca 15 dk yatarken 15 dk baby tv izleyen paşam canı sıkılınca 'bebete açiiiiim'diye tutturmaya başladı..bakalım bu işin sonu nereye varacak.
şu terrıble 2 nun pre bölümü başladı galiba.dün akşam yemek yemedi ve kıyafetlerını çıkartmadan uyumak istedi.istedi dediğim öyle kibarca değil tabiii çığlık atarak..zaten şu rota olayından sonra paşam yat diyor yatıyorum kalk dıyor kalkıyorum...beni evhayvanı yaptı anlaacağınız..
yav bu adam bir de komik oldu...ancak arı maya gibi hareket ettiğinden tek bir resmini yakalamam mümkün değil artık.çektiğim tüm resimler bulanık çıkıyor.yakalar yakalamaz koyacağım bir tane....
idayla barış imzaladık mayıs ayına kadar kalacak..umarım o zamana kadar işleri toparlarım.kerem de İdayı nufusuna geçirdi kadına artık Ada diyor.hatta biz İda deyınce düzletip Ada dyor gene...bu da tuhaf tabii.

yarın yazmaya vaktım olursa süper bir corba tarıfı yazıcam...kayda geçsin diye

1 yorum:

Nes london-ist dedi ki...

iyi sevindim merak ediyordum bakici konusunu,hadi hayirlisi.