6 Aralık 2008 Cumartesi

bayram şoku

bu resimsiz ve Keremsiz bir yazı olacak..
baştan söylüyorum,yazazsam uyuyamayacağım çünkü.hatta şuanda içimdekileri anlatacak bir müzik dinliyorum..Itzhak Perlman 'greatest hits'.benim gibi şokta olanlar için birebir..bir kadeh de viski,ya da tesettür olanlara kış çayı da olabilir.

bizim 4 senedir yanımızda olan İda yani Keremin Ada sı bugün sudan sebepten işten ayrılmaya karar verdi hem de söz verdiği gibi Kerem büyüdükten sonra değil.hemn şimdi en kötü ocak ayına kadar..hem de işten çıktıktan sonra kendinden nefret edecek kadar ayrılmayı çok istediğinden bahsederek gitmek istedi.şimdi İdayı tanımayanlar bilmez.aileden biriydi İda..huyunu suyunu bilirdik.o da bizi bilirdi.demek bilmiyormuşuz.insan böyle şeyler olunca şok oluyor.niyeyse.sanki hayatımdaki ilk kazıkmış gibi.zaten hep böyledir.sanırsın ki bir sonrakine hazırlıklısındır oysaki bir sonraki daha yumuşak tarafından gelir.hazırlıksız yakalanırsın.
asıl ağrıma giden İdanın gitmesi değil aslında.ağrıma giden gidiş şekli.durum ne olursa olsun bildiğim tek şey var.İdayı hiç affetmeyeceğim.bayram öncesi,tam birazcık moralimizi yerine getirmişken,tam herşeyı yoluna koymaya çalışırken sil baştan yaptı....

neyse ne demişler su yolunu bulurmuş.bu da geçer izi kalır bir tek.

2 yorum:

devrim dedi ki...

uzun zamandır okumuyordum blogları.
1 saattir değişik bloglar arasında dolaşırken ilginç birşey bulamadım.
Ama şu an ŞOK oldum.Kendini Kerem'e adamış biri gibi duruyordu.Demek dışı seni içi beni misaliymiş.
Ne diyeyim geçmiş olsun.

AycA dedi ki...

Şebnemcim ziyaretinize geldim buraya okumaya .. iki kelam edim dedim ama bulamadım ki ..diyeceğimi konuşuyoruz ya o bakımdan galiba.. ben çok üzüldüm idanın bu davranışına anlamaya da çalıştım ama en çok senin için üzüldüm.. umarım su yoluna akmıştır .. hep diyoruz ya her işte bir hayır var öyle birşey olmuş olsun..
bazen bir şeyin olmasına değil oluş şekline kırılıyoruz hatta bazen değil bu hep böyle oluyor..iletişmeyi bilemiyoruz ya ondan kaynaklı herhalde.
beterin beteri var üzme o güzel gönlünü demek istiyorum herşeyin başı sağlık o olmadı mı hiçbir olmuyor
sizi çok öpmek geldi şimdi içinden :)