24 Mart 2009 Salı

BOU DESIGN hanedanlığı

hep düşünüyorum çalışıp duruyorum ne olacak bu şirketin sonu diye....bizim veliaht doğuştan matkap çekiç sesiyle yaşadığından mıdır nedir,inşaat malzemelerine inanılmaz ilgi duyuyor.nerede el arabası,matkap özellikle tornavida görse ilgileniyor malzemeleri okşuyor..
şimdi piyasada isim yapmış,para kıran bir çok mimarlık firmasına çamur atarım ben, babaları kurmuş adamlar devam ettiriyor diye.yanlış anlaşılmasın çok takdir ediyorum o da ayrı bir başarı çünkü babanın arkasından iş devam ettirebilmek..
içten içe gururlanıyorum oğlum işime ilgi duyuyor belkı ben de onu yetiştiririm diye.sapınç mıyım acaba? hani cocuguna kendi ideallerini yaptırmaya kalkan anneler gibi.öyle bir imaj çizdiysem biri beni uyarsın...

resimle örtüşmese de 3.bir post koymamak adına Kerem beyin son numaralarını kayda geçsin diye yazıyorum
***rusça konuşup cevap veriyor
***3 -4 kelimeli cümleler kuruyor.annesi kalk su ver gibi
****kendisini sen karşısındakini ben sanıyor
****maalesef-allah allah ve lütfen diyor
***arkadaşı Simi Simoş dıye çağırıyor.
***renkleri sonunda çözdü(benım için önemliydi herşeye mor dıyordu cunku)
****100 e kadar sayıyor.dermişim.
****her kelimeyi doğru soyluyor sadece babanneye bebeye diyor helikoptere obebi diyor.niye anlamadım

hehehehe
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: