14 Mayıs 2009 Perşembe

BİR AY BİR YAZI

her gün kafamda yazıyorum bu günlüğe,neler yaşıyoruz neler hissediyoruz diye.hatta bir ara gizli blog bile yapmayı düşündüm sırf kendime..insan en çok kendiden kaçmak istiyor bazen aslında...
tabii gene iş ,güç,koştur,derle,topla derken bir bakmışım gene olmuş bir ay.hem de oğlum kocaman olmuş,2 yaşına girmiş bir foto bile koyamamışım.bir de millete artislik yapıyorum Atatürk ün de 24 saaati varmış diye.ama olmuyor olamıyor bir türlü...hele şu sıra işleri yetiştirmeye çalışmaktan eve bile 7 de gelmeye başladım maalesef.oğlum da sabahları beni görünce anne işe gidiyor diyor artık hiç ağlamıyor ben kapıdan çıkarken...
madem bu günlük tontino ilerde okusun diye tutuluyor,o yüzden son bir ayda olanları ufak ufak yazacağım şimdi,tabii ki maddeler halinde:) bilenler biliyor nasılsa maddeleri:)
  • ida haziranda gidiyor,Natalya geldi,iki aydır beraberler..bizim ev bizden kalabalık yani.keremin bir eli yağda bir eli balda.ama bu lale devri uzun sürmeyecek tabii.İda gidince umarım Kerem iyi olur.
  • Keremi ilk defa 5 gün bıraktık,içim kan ağlayarak.ev kalabalıktı.ama akşamları aramış beni minik kuzum.bense her saniye aradım onu..ben ki yurtdışına gitmekten büyük keyif alırım ,dönmek için dakika saydım..
  • Keremcan artık herşeyi anlıyor ve konuşuyor hatta bazen beni kandırıyor.mesela yemek yedirmeye çalışırken anne arkanda sinek var dedi.döndüm baktım,yok, başladı gülmeye..şimdiden maskara oldum yanii.
  • cocugun ayaklarını öpünce şımarık olur cümlesi doğruysa eğer benim oğlum dünyanın en şımarık insanı olmaya aday mlsf çünkü ayaklarını öptürmekten müthiş keyif alıyor:)
  • doğumgünü için çok çalıştım çok yoruldum.benımle birlikte Hayri-İlhan tabii ki Hakan da çok yoruldu.şahsen edemedim ama buradan onlara çok teşkkür ediyorum.iyi ki varlar.bir kez daha insanların içindeki insanlığın parayla pulla satın alnamayacağını gördüm,her ne kadar ofiste bir türlü istediğim ekibi tam olarak kuramasam da Allahın sevilen kullarından olduğumu düşünüp şükrediyorum.
  • bir sonraki post doğumgününe ait olacak..bekleyin

Hiç yorum yok: