28 Kasım 2008 Cuma

açığı kapatayım derken

baktık ki oyun grubuyla buluşamayacağımız zamanlar olacak hemen yeni grup yaptık ama benım de canıma okundu bugün.
sabah 10 da bi grup öğlen şantiye ziyareti öğleden sonra başka bir bebekli misafir derken akşama da yıldırım dayı gelince Kerem hem korkudan hem de yorgunluktan yemeğini bile yemeden kucağımda uyudu kaldı.uyandırsam mı bilemedim.sütünü bile içmedi.umarım gece uzamaz benim için! bu arada tuhaf bişey var .kerem geceleri yıldırım dayımdan korkuyor ama sabah görünce bana bile gelmek istemiyor sevgisinden..acaba dayımın bir gece yüzü mü var korkunc olan:)

yarın da aktivite dolu bir gün olacak.sabah music together'a gideceğiz.şu yazılınca linklere giden methodu öğrensem iyi olacak galiba...
bu arada Kereme daha çok vakit ayırınca bana düşkünlüğünün azalacağını düşünmüştüm ya.yanılmışım.bırakın oje sürmeyi.tuvalete bile göndermiyor Kerem artık beniev hayvanı gibi sürekli yanında tutmak istiyor.çok gülüyorum ben bu işe!

Hiç yorum yok: