3 Ağustos 2009 Pazartesi

geri döndük

söz verdiğim gibi 3 ağustosta geri döndüm.
beni okuyan kitleler artık mutlu olacak hehehe!!!
neyse işin geyiğini bırakayım tüm yorgunluğuma ve kaşıntıma rağmen-niye bilmiyorum- açtım bilgisayarımı taktım 3g connect modemimi yazıyorum
bodrumdayım oğlumla.yaptık bir delilik işte,ev kiraladık 45 günlüğüne.neymiş efendim Kerem daha çok denizde kalsınmış.hem ev tutmenın nesi zormuş.yanımda yardımcı da varmış.burası çok ünlüymüüş cocuklar çok mutlu olurmuş,ev çok güzelmiş,balkonunda sabaha kadar rakı içilebilirmiş miş miş diye kandırdım kendimi. 65 gün eşekler gibi çalıştım ağsutos böceği olabilmek için...
akşam 5 de indik uçaktan,arabamıza kavuştuk.ver elini Kipa market( istanbulular bilmez izmirin migrosu gibi) küçük çapta bir servet değerinde tuvalet kağıdı tuz yağ vs gibi temel gıdalarımızı aldık.ayaklarımızın altında karpuz elimizde havlu kağıt geldik eve..o da ne!!!!!bu ev pis? ama bana evsahibi evi tertemiz vereceğini söylemişti.ama telefonu açan yok!senmisin güzelim Hillside a burun kıvıran al işte!!! bakın dikkat çekerim ALLAHIN TOKADI YOKTUR unutmayın efenim. Kerem eve gitmek istiyorum diye tutturdu Natalie ben burayı temizleyemem diye tutturdu.bir kere daha kendime kıza kıza sabahı zor ettim...sabah 7:15 de attık kendimizi sahile. alabildiğine kum ve deniz Keremi kendine getirdi.sağolsun sitenin güvenlik sorumlusu Mehmet( en büyük Mehmet başka büyük yok) bize Elif hanımı getirdi..11-17 arası temizlik ücretine İstanbuldakınden daha fazla bır ucret odeyerek evi temizlettim..
ev temiz-yemek var-kerem erken uyudu-sinek yok.insan başka ne ister?
plan şöyle: işler yoğunlaşana kadar ben Keremle Bodrumdayım.baktım İstanbula dönmem lazım atlayacağız uçağa 2 -3 gün kalıp döneceğiz.biraz oğlumla vakit geçirmek ve biraz pili şarj etmem lazım.
benim gibi kahve bile içmenin lüksünü yaşayamayan biri için bunu ne kadar başarırım bundan sonraki yazılarımda göreceğiz.

dip nt: foto bile çekemedim yarın resmi olarak tatilim başlayacak hem de resimli
dip nt 2: oğlum öyle mutlu ki beni gözünün önünden ayırmak bile istemiyor hatta ben duş alırken ağlama krizi geçirdiğinden Natali ile beni gözetlemek zorunda kaldılar(zayıfladım:) yatarken seni çok seviyorum dedim bana ben de seni çok seviyorum çok dedi.........................

2 yorum:

anneanne dedi ki...

Güzel bir tatil geçirmenizi dilerim.

AycA dedi ki...

:=)))
anca okuma fırsatım oldu da :))) ona güldüm biraz da