26 Ağustos 2009 Çarşamba

tatil anıları

sayılı gun cabuk geçer diye boşuna söylememişler..geçti 26 gün şimdiden.
hani ben burada sessiz sessiz kalıp fotografları ayıracaktım,karma,reiki derken yeniden aydınlanacaktım ya: 5 dakıkada değişir işler gene gerçek oldu ama iyiki oldu. bizim natalyus kaçtıktan sonra senelerdir yüzünü 2 günden fazla göremediğim ablam ve yegenlerımle doyadoya 10 gun geçirdim. onlar gidince annem ve Oya teyze geldi,sağolsunlar elimi sıcaksudan soğuk suya sokmuyorlar.dolayısyla korktugum başıma gelmedi.fotografları da İstanbulda yerleştiririm dedim oldu bitti. bu arada Kerem cok sevdiği Bora daysısyla da 2 gün geçirdi. hatta öyle cok sevdi ki bugün gördüğü tüm dalgalı saçlı gençleri bora dayı gel dıye arkasından çağırdı.
hatta bugun sevgili Kıvonçla bile görüştük,her ne kadar 34 dk olsa da görüştük işte. yarın İstanbula dönmeden önceki son gün.sevdim ben buraları.stres yok trafık yok para derdi yok.
bakalım İstanbula dönünce napıcazzz.. gelelım Keremin özlü sözlerine:
-yemek yedim ben parka ditmek istiyorrrum
-annecım ben yemegımı bıtıreyım goturecem
-babınne sen yemegını yedın mı?( kısaca yedıysen sen gotur dıyor

diğer bir enstantane:

--herkes ı lov you desin..(masadaki herkes I lov you diyor)
--ıııı herkes Kerem ı lov you desin (masadaki herkes yerde)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: