17 Ağustos 2009 Pazartesi

tarihe yazılan bir gün


Kerem bugün tam 17 gün sonra hem de , denize girdi ve yüzdü. sakin bir şekilde araba simitini alıp denizin içinde yürümeye başladı ve çok eğlendi,ilerleyen dakikalarda eda nın kolluklarını takıp yüzmeye devam etti. Allahım bugünü de gösterdiğin için teşekkür ederim!!
sırasıyla resimleri anlatayım,biliyorsunuzdur benim maddeleme problemim var,sırf bu yüzden biriyle komik bir anım var:) resimleri sol üstten sağa doğru yazıyorum iyi takip edelim lütfen
1. bacaklarımı boyadım,kendımı dınazor sanıyorum
2.eda ve alp de boyayınca evin kiralık olduguna şükrettik!
3.denize girmicem kumda yüzmek çok eğlenceli
4. bu tavuklar da nereden cıktı(resimde gözükmüyor sorry)
5. evet burnum anneme benziyor itiraf ediyoruz
6. koyunlar ve develer birarada yaşıyor
7.bu koyuna ismi ben taktım adı siyahk
8. civciv sevdim
9.ulen boşuna kumda yüzmüşüm su daha kolay oluyormuş hay allah
10. volkan abimi çok sevdim görmeden günüm geçmiyor.info: volkan abi,turizm otelcilik okuyan,sitemizde çalışan garson abimiz,sağolsun o da Keremi çok sevdi
11. volkan again
12.volkan again again
13. galiba bu arap Kadri donunu Neslihan-Aslan hediye etmişti,biz mayo diye giyiyoruz artık
14. kızları elinle beslicen abicim
15. kuzenler bir arada
16.anneyi de elinle beslicen zavallı helak oldu:))))
17. elma şekeri çok tatlı tuzlu suya sokup sokup yiyorum
18.yedim bile acı tatlı soslu çin yemeği gibi
19.yahu bu denize girme olayı çok eğlenceliymiş
20.picassayı öğrenememiş annem bu resmi alakasız yere koymuş oysa o karede hayatımın en eğlenceli dakıkaları olan trambolın de zıplama olmalıydı

yarın görüşürüz

bugünün bilge sorusu: yemekteki herkese: sen gazos seviyo musun? bu gazos çok gazlı!!!
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: