9 Ağustos 2009 Pazar

son dakıka sürprizi

resimsiz yazı
aslında guzel resimlerim vardı amaa bu kadar rahat battı tabiiki
dün gece itibariyle artık bakıcısız bir kadınım :) komik bir ifade oldu ama bizim yardımcı depresyona girdi ve evi terketti.ve şöyle bir şeyi düşünüp dehşete kapıldım.biz işimizi kolaylaştırmak vakitten kazanmak için evimize yardımcı alıyoruz ama şartların biraz açı değiştirmesiyle bir anda bu kolaylık olmaktan çıkıp zorluğa dönüşüyor.bazen hiç yardımcı almayan annelere imreniyorum çünkü nasıl bir sorunla uğraşmaları gerektiğini bilmiyorlar.tabiiki başka zorluklar var ama gene de kendi içinde çözülüyor hep..şimdi bu kadından bir kötülük gelir mi,evimizin anahtarını yaptırmış olabilir mi,telefonla rahatsız eder mi gibi bir yıgın düşünce dolaşıyor kafamda.
gecenin bir körü haber bile vermeden evi terkeden süperzeka kadının başına bir iş gelip gelmediğini bile düşünmek yeterince uyku kaçırıcı zaten..hoş henüz niye evi terkettiğini anlamış değilim sanırım çok ağır bir depresyon geçirdi zavallı.umarım bugün bitmeden şartları bizim lehimize değiştirecek hoşluklar olur da bu kadar emek verip ayarladığım tatilden daha fazla gün kaybetmem...

2 yorum:

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

hahaaa, cidden ben bu kadın olaylarını hiç anlayamiicam, niye gitmiş cok merak ettim, öğrenirsen yaz mutlaka :)
ben bakıcı ya da kadınla yapabilen bir bünye değilim mlsf, 2 yıl içinde sadece 1 ay bakıcımız oldu, o zamanlarda da ev ustume ustume geldi, neyse ki yollarımızı ayırdık:)
cok zor kadınsızlık ama tabi kişiden kişiye değişiyor :)

ii tatiller, bol dinlenmelerrr

şebnem dedi ki...

valla nıye gıttıgını cozemedık komsulara demıs kı ben ona sahılde bağırmışım acaba dıyorum başka bir kadın bağırdı da ben mi sandı yani öyle bir olay da yok,belkı de birşeyler ayarladı ama anlaşmamıza gore(3 ay önce haber vermek) uyamayacağı için böyle saçma bir yol buldu.ne bileyim ben de anlam veremedım ama bakalım neler cıkacak altından...yalan rüzgarı gibi..