5 Ağustos 2009 Çarşamba

tatil kayıtları

bugün 3. gün
biraz daha alıştık, pazara bile gittik. eskiden Bodrum'da pazara gidince vay ne ucuzmuş ya derdim oysa şimdi herşeyın fiyatı İstanbulu geçmiş.aynı paraya sebze meyva alıp döndüm.(eskiden kastım 8 sene oldugundan değişim normal tabii)
paşa bey bu sabah çok mutlu uyandı artık annesi yanında diye mi havadan mı bilemiyorum.güzelce kahvaltımızı yaptık pazarımıza gittik traktörümüze binip sahilimize geldik. ayak bileği kıvamında denize girdik.pazardan aldığımız traktor ve kamyona range rover muamelesi yapıp kimseyle paylaşmadık,kucağımzıdan düşürmedik hatta akşam babayla skype dan konuşurken hiç üşenmeyip getirip kameradan gösterdik.o kadar sevdik!!!
benim tüm amacım burada Kereme uyurken aldığı emziği bıraktırmak, bezini atmak ve düzen sağlamak ve yüzme öğretmekti.peki ne oldu:
1. sadece uyurken emzik emen cocuk 24 saat emzikle dolaşmak istiyor hatta emzikle konuşma tekniği geliştirdi.
2. tuvaletini vs söyleyen cocuk kesinlikle tuvalaete gitmek istemiyorum diye ısrar ediyor
3.düzen? kelime anlamını bile unuttum
4. denize girmeyi kesinlikle reddediyor hatta plajda bir arkadaşının annesi Serra denize girecek sen de girer misin dedi. bizimki Serra girsin ben girmek istemoorum dedi. emin yani..girmicek

peki anne kişis pesetti mi? hayır tabiiki.. top oynanmaya başlandı aaaa o da ne top suya düştü,hadi gidip alalım oyunu oynandı.minik memeler suya değdi. yarın daha da ilerlemeyi düşünüyorum.bana şans dileyin......
3 çantayla plaja gidilince benim koca kamera evi bekledi. fotolar artık yarına mlsf.

2 yorum:

hayal dedi ki...

Ah ah canım arkadaşım sen bu güzel tatili, biz de senden gelecek uzuuun postları çoktan haketmiştik zaten...
Size iyi bol eğlenceler.. Keroya mutlu tatiller..
İki sene sonra inşallah biz Bodruma yerleşince de gelirsiniz değil mi böyle bir aylığına, uzuuun uzun görüşürüz.:)
Yazan: 2 kardeşini 4 günlük bir tatilde eşlik etmeleri için kandıramayan, bu nedenle de 2 çocuğuyla hiçbiyere gidemeyen Ay :)

şebnem dedi ki...

valla Aybalacım; yazlık tutma fikri ancak benim gibi delilere lazımmış! seneye inşallah paşa paşa otele gidicem söz!!! daha bugün ayağımı bile denize sokamadım yani